3kari.jpgNagyon örülök a sok - sok érdeklődőnek a karácsonyi különkiadás iránt! :)

Mint ahogy már az egyik Facebook-os bejegyzésemben említettem, elkészült az e-book. Húsz mese került bele, vegyesen vannak benne már ismertek és még nem ismertek. (Az ismertek közül nem mindegyiket tettem bele.)  

Amikor meghirdettem ezt a lehetőséget, az volt az eredeti szándékom, hogy teszek bele recepteket is, mert a visszajelzések közt többször is felmerült ez az igény az olvasók részéről. Viszont amikor elkészültem a könyvvel, úgy döntöttem, hogy nem lesznek benne a receptek. Ez egy igényes és szép mesekönyv lett. Higgyétek el, nem illenek ide receptek! Hogy ne okozzak csalódást azoknak, akik mégis számítottak egy kis receptgyűjteményre, azt is ki fogom küldeni mindenkinek még a karácsonyi ünnepek alatt.

Tehát készítettem még egy e-book-ot, egy kis mini szakácskönyvet. Így mindenki 2 db könyvecskét fog kapni tőlem. 

Terveim szerint a mesekönyvet dec.24.-én fogom kiküldeni, a mini receptgyűjteményt pedig dec.26.-án. 

Mivel sok jelentkező volt és két könyvet is küldök, egy levél-küldő, menedzselő szolgáltató szolgáltatásait fogom igénybe venni. A szolgáltató jogosult arra, hogy reklámot helyezzen el a levelekben, ezért lehet, hogy a levelező rendszeretek ezt spam-ként fogja érzékelni. Azt javaslom, hogy időnként ellenőrizzétek a Spam mappátokat is, hátha ott landoltak a leveleim. 

A levelekben egy linket fogtok kapni, arra kattintva tudjátok letölteni a könyveket (egyszerű PDF fájlok). Célszerű lesz majd az e-book-okat lementeni magatoknak. (Az oldal, ahova feltöltöttem őket, ha 100 napon keresztül senki nem tölti le, akkor automatikusan törölni fogja. Tehát még sokáig elérhető lesz, de nem a végtelenségig.)

Egyébiránt kérdés, probléma esetén készséggel állok rendelkezésetekre a fuszermesek kukac gmail pont com e-mail címen.

További kellemes karácsonyi készülődést kívánok mindenkinek! Már csak kettőt kell aludni! :)

Szerző: fuszermesek  2012.12.22. 11:47 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fuszermesek.blog.hu/api/trackback/id/tr294977217

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása